žim od cijena u redovnoj prodaji, npr. akcijska prodaja, rasprodaja, sezonsko sniženje, prodaja robe s greškom, prodaja robe kojoj istječe rok uporabe), istaknuta je cijena koja se primjenjuje tijekom trajanja takvog oblika prodaje i najniža cijena koja je primjenjivana za istu robu tijekom razdoblja od 30 dana prije provođenja posebnog oblika prodaje.

Zadržavamo pravo promjene cijena u bilo kojem trenutku.

Cijena dostave

Za područje Hrvatske i Slovenije pošiljke dostavlja kurirska služba GLS. Dostava se obavlja radnim danima od ponedjeljka do petka, na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava je BESPLATNA.

Ukoliko naručitelj (kupac) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispijeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 7 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju. Ako Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Cijena dostave za ostale zemlje uvećava se za cijene dostave prema važećem cjeniku dostavne službe.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prodavatelj napominje Kupcu da prilikom preuzimanja proizvoda provjeri eventualna oštećenja na ambalaži i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu i na otpremnici navesti sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak…) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi/ preuzimanju. Prodavatelj poziva Kupca da obavezno slika oštećenu pošiljku te mu pošalje slike oštećenja na makeup@reviderm.hr.

Rok isporuke i dostava

Dostava je u većini slučajeva unutar 48 sati, iznimno 72 sata (ovisno o potvrdi narudžbe), osim za otoke i mala mjesta, gdje se roba dostavlja u nekoliko navrata tjedno. Dostava se vrši radnim danom od ponedjeljka do petka.

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge možete platiti na jedan od sljedećih načina:

• kreditnim i/ili debitnim karticama: American, MasterCard, Maestro, Visa
• plaćanje pouzećem
• Virmanski / Opća uplatnica / Internet bankarstvo

U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već kada uplata bude evidentirana.

Ispravnost pošiljke

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na svojoj internetskoj stranici.

Prodavatelj ukazuje Kupcu da su moguće varijacije u bojama/ nijansama proizvoda ovisno o postavkama pojedinih ekrana te da slika koja ilustrira proizvod na webshopu ne mora nužno odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.

Povrat proizvoda

Ukoliko Kupac nije zadovoljan s proizvodom iz bilo kojeg razloga, svoju narudžbu može otkazati bez naknade i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. U tom slučaju, Kupac proizvod može vratiti (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe, a mi ćemo ga zamijeniti ili vratiti novac. Robu ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke GLS. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Prodavatelj, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi Kupac.

Kupac je odgovoran za proizvod čiji se povrat vrši sve dok ne dođe u našu poslovnicu.

Savjetuje se Kupcu da sačuva poštansku potvrdu koju će dobiti prilikom povrata proizvoda kao dokaz o izvršenom povratu proizvoda.

Povrat novca ili zamjena proizvoda će biti obavljena što je prije moguće nakon primitka povrata proizvoda na adresu.

Naša adresa je:

Kris Derma d.o.o.,
Horvatovac 32a,
10 000 Zagreb.

Jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo jednostrano raskinuti Ugovor, ne navodeći za to razlog, od dana njegova sklapanja u roku od četrnaest (14) dana. Ukoliko Kupac želi jednostrano raskinuti ugovor dužan je ispuniti i poslati izjavu o raskidu ugovora (koja je dostupna na linku) na mail adresu:  makeup@reviderm.hr pri čemu ćemo Kupcu Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Kupca primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili izjavu Kupca o jednostranom raskidu ugovora uz prethodno preuzimanje u posjed vraćene robe. Prodavatelj je dužan izvršiti povrat novca služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja, osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja. Proizvod ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke GLS bez odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije unutar 14 dana od dana kada smo obaviješteni o raskidu ovog ugovora.

Isključivanje prava na jednostrani raskid ugovora

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat proizvoda ako je:

  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave ( zbog higijenskih razloga ne možemo prihvatiti povrat proizvoda koji je nakon dostave otvaran ( npr. kremu, puder, serum), a čija sterilnost time može biti kompromitirana)

Pisani prigovor

Ukoliko je Kupac dobio proizvod koji nije naručio ili je dobio proizvod s greškom odnosno koji  ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe ili  ima bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ima pravo na pisani prigovor. Kupac prigovor podnosi putem obrasca za prigovor (Kliknite na link za preuzimanje obrasca) koji je dužan ispuniti i poslati na mail adresu: makeup@reviderm.hr, pri čemu ćemo Kupcu, primitak prigovora potvrditi bez odgađanja elektroničkom poštom te dati odgovor na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost zaprimljenog prigovora.

Odricanje od odgovornosti

Tvrtka Kris Derma d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz ove internetske stranice ili je na bilo koji način vezana uz korištenje ove internetske stranice, za bilo koje radnje korisnika uporabom ili zlouporabom sadržaja ove internetske stranice, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ove internetske stranice.

Tvrtka Kris Derma d.o.o. nastoji provjeriti točnost informacija na ovoj stranici. Međutim, tvrtka Kris Derma d.o.o. ne jamči da će ti podaci biti bez pogreške i da informacije i proizvodi objavljeni na ovoj internetskoj stranici mogu sadržavati netočnosti i tipološke pogreške.

Internetsko rješavanje sporova

Ako Kupac ima problem s robom ili uslugom koju je kupio na internetu može podnošenjem prijave pokrenuti postupak za rješavanje sporova protiv trgovaca pred tijelom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova na Platformi za online rješavanje potrošačkih sporova. Tu će prijavu zatim riješiti neovisno tijelo za rješavanje sporova.

U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online možete se koristiti navedenom platformom. Platformi kao i svim potrebnim informacijama možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.